اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی جمهوری اسلامی ایران با حضور سرپرست فدراسیون و اعضای هیات رییسه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، در نخستین نشست هیات رییسه، علی خلیلی به عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در ابتدای امر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون از زمان ایجاد ارائه و اعلام کرد: با هدف افزایش تحرک بدنی و تندرستی افراد جامعه و جبران کم تحرکی شدید ناشی از بیماری کرونا در راستای اهداف تبیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و مطابق با اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی فعالیت‌ها را با همراهی تمامی اعضای هیات رییسه، سرپرست‌های هیات‌های استانی و مسئولان انجمن‌ها، گروه‌ها و کمیته‌های فعال فدراسیون به بهترین شکل ممکن پیش خواهیم برد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم بتوانیم پس از ایجاد زیرساخت‌ها و شرایط مورد نیاز، شاهد تحول در حوزه آمادگی جسمانی در کشور باشیم و با مشارکت گروه‌های هدف و آحاد مردم، میزان کم‌تحرکی را به کم‌ترین میزان ممکن برسانیم. در جلسه هیات رییسه پس از معرفی اعضای هیات رییسه، ساختار سازمانی پیشنهادی فدراسیون آمادگی جسمانی نیز با رعایت قوانین مربوطه و ضرورت ارائه آن به مجمع فدراسیون آمادگی جسمانی جمهوری اسالمی ایران، تایید و تصویب شد.

همچنین طرح پیشنهادی نماد و سربرگ رسمی فدراسیون آمادگی جسمانی به تصویب هیات رییسه رسید و بر اساس بند ۱۲ ماده ۲۰ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران در خصوص تصویب و افتتاح حساب‌های بانکی طبق مقررات مربوطه گزارش تهیه شده، ارائه شد.

در عین حال تصمیم بر این شد تا جلسه بعدی هیات رییسه فدراسیون به منظور پیش برد هرچه سریع‌تر فعالیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن برگزار شود. باید خاطرنشان کرد در این جلسه، علی خلیلی به عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، ولی‌اله صالح‌نیا،‌ شهرام علم، سحر فامیل زارع، مریم منظمی، نسرین رمضانی، مهناز احمدی و رضا طلایی به عنوان اعضای هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی حضور داشتند.