گواری: مجمع هیات کهگیلویه و بویراحمد مصداق بارز انتخابات سالم بود/ هدف فدراسیون آمادگی جسمانی توسعه ورزش کشور است

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان کهگیلویه و بویر احمد مصداق بارز یک انتخابات سالم بود، گفت: تمام تلاش فدراسیون آمادگی جسمانی، توسعه ورزش کشور در ابعاد مختلف همگانی و قهرمانی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری؛ سرپرست فدارسیون آمادگی جسمانی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب فرج الله زارعی به عنوان رییس این هیات، اظهار کرد: امروز اولین مجمع انتخاباتی آمادگی جسمانی کشور در رابطه با هیات های استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که می توان آن را مصداق بارز انتخابات و رقابت سالم دانست.

وی ضمن تبریک به فرج الله زارعی به عنوان رئیس منتخب مجمع هیات آمادگی جسمانی استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: باید بدانیم رشته های تحت پوشش این فدراسیون، پایه و اساس تمامی رشته های ورزشی است.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسانی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا به رسالت خود در زمینه کاهش بیماری های غیرواگیر، کاهش کم تحرکی مردم و توسعه  ورزش همگانی و قهرمانی کشور کمک کنیم، گفت: تمام تلاش و سعی ما بر توسعه ورزش کشور در ابعاد مختلف است و امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق رسالت خود موفق باشیم.

گواری با اشاره به اینکه فدراسیون آمادگی جسمانی از مرداد سال جاری ایجاد شد، بیان کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن این فدراسیون بر مقوله منابع انسانی به عنوان یک اولویت تاکید داریم، بنابراین اعتبارات و منابع مالی با توجه به فعالیت هیات های استانی تقسیم می شود.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با تقدیر از برگزاری این مجمع انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اهداف فدراسیون آمادگی جسمانی توسعه و ارتقای ورزش همگانی و قهرمانی است و امیدواریم با تلاش مجموعه فدراسیون و هیات های استانی بتوانیم در رشد و ارتقای ورزش ایران عزیز، گامی موثری برداریم.

همچنین عین الله دهقان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، اعضای مجمع و تبریک به فرج الله زارعی به عنوان رئیس منتخب هیات آمادگی جسمانی استان،  گفت: استفاده از ظرفیت های ورزشی استان، عدالت در مقوله توزیع خدمات و امکانات در تمامی نقاط استان، توجه به امور زیربنایی و همچنین مسئله آموزش در ورزش به ویژه در رشته آمادگی جسمانی باید مدنظر قرار گیرد.