برگزاری همایش بزرگ ایروبیک کودکان با حضور سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و مشاور وزیر ورزش/ فواید رشته ایروبیک برای تقویت هوش، حافظه و یادگیری کودکان

رییس انجمن ایروبیک، استپ و کانگو جامپ فدراسیون آمادگی جسمانی از برگزاری همایش بزرگ ایروبیک کودکان در روز ملی ایروبیک کودکان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، مریم سیدآقا عزیزالله با اشاره به اینکه ۱۲ اسفندماه به عنوان روز ملی ایروبیک کودکان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این همایش با عنوان «ذهن قوی، جسم قوی» و با حضور احمد گواری؛سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، علی رغبتی؛ مشاور وزیر ورزش و جوانان، ندا مطلبی سرپرست نایب رییسی فدراسیون آمادگی جسمانی، مظفر علی‌شائی،‌ دبیر فدراسیون آمادگی جسمانی و جمعی دیگر از مسئولان فدراسیون آمادگی جسمانی در محوطه بام ایران مال برگزار شد.

وی ادامه داد: این همایش با برنامه‌های شاد ورزشی کودکانه و نیز قرعه کشی‌های جذاب با حضور بیش از ۱۰۰ کودک و ۲۵۰ نفر از خانواده‌ها و همراهان این کودکان برگزار شد و از مجموعه ایران مال و مدیرعامل ورزش این مجموعه تشکر می‌کنیم که حامی ورزش کودکان و رشته ایروبیک هستند.

رییس انجمن ایروبیک، استپ و کانگو جامپ فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه از جمله فواید ورزش ایروبیک می‌توان به تقویت هوش و حافظه، کمک به یادگیری کودکان و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر است، گفت: در نهایت انجام ورزش ایروبیک منجر به حفظ سلامتی و شادمانی کودکان ایرانی می‌شود و باید به بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کرد.

سیدآقا عزیزالله افزود: قصد داریم از سنین کم، کودکان را با رشته ایروبیک آشتی دهیم و با برنامه‌ریزی مدون در راستای توسعه ورزش ایروبیک در بین کودکان ایرانی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۳۲ استان کشور رییس کمیته ایروبیک کودک تعیین شده است که با رییس کمیته کودک انجمن ایروبیک فدراسیون آمادگی جسمانی در ارتباط هستند، عنوان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی در تمامی استان‌های کشور در دستورکار قرار دارد.