پیام سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲/ تلاش خانواده آمادگی جسمانی کشور برای بهبود سلامت آحاد جامعه در سال جدید

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، گفت: خانواده آمادگی جسمانی در سال ۱۴۰۲ تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت آمادگی جسمانی آحاد جامعه و مقابله با شیوع کم‌تحرکی به کار خواهد بست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، در پیام نوروزی احمد گواری به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ چنین آمده است:

به نام پروردگار بخشنده مهربان
یا مقلب قلب ما را شاد کن یا مدبر خانه را آباد کن

حمد و سپاس آفریدگار یکتا را که بار دیگر با شروع بهاری نو، برگ دیگری از نعمات بی‌کران خود را به روی ما گشود و لباس سبزِ سرشار از تازگی و طراوت را بر تن جهان پوشاند. آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی و فرا رسیدن بهار پرطراوت و ترنم نغمه نوروز را به هموطنان عزیز و تک تک اعضای خانواده‌ بزرگ آمادگی جسمانی کشور، تبریک می‌گویم.

همچنین فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش و سخت‌کوشی‌ همکاران فدراسیون، انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی و هیات‌های استانی، قدردانی کرده و برای تحقق برنامه‌های آتی، دست تک تک‌شان را می‌فشارم و آرزو دارم سال ۱۴۰۲ که با ماه‌های شریف و با فضیلت شعبان و رمضان مصادف شده، سالی پرخیر و برکت، سرشار از موفقیت و سلامتی و طلیعه موفقیت‌های بزرگ برای ملت سرافراز ایران باشد.

احمد گواری

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی