نشست هم‌اندیشی سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با انجمن پیلاتس/ برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پیلاتس در دستورکار/ دوره‌های بین‌المللی پیلاتس با حضور مدرسان خارجی برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با هیات رییسه انجمن پیلاتس برگزار و بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر این رشته پر مخاطب به منظور مقابله با کم‌تحرکی و افزایش سطح فعالیت بدنی افراد در جامعه مخاطب، تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، در نشست هم اندیشی احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اعضای هیات رییسه انجمن پیلاتس و کمیته‌های اصلی کشوری این انجمن که در محل فدراسیون آمادگی جسمانی برگزار شد به مسائل مختلفی از جمله تقویم عملیاتی انجمن پیلاتس در سال ۱۴۰۲ و دعوت از مدرسان جهانی جهت افزایش سطح علمی مربیان و مدرسان پیلاتس کشور با برگزاری دوره‌های بین‌المللی در ایران، پرداخته شد.

ضرورت برگزاری مسابقات قهرمانی در رشته پیلاتس

احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در این نشست هم‌اندیشی با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات قهرمانی در رشته پیلاتس، اظهار کرد: آموزش درست و صحیح مربیان پیلاتس در سراسر کشور از مهم‌ترین مسائلی است که باید مدنظر قرار گیرد.

اعزام مدرسان پیلاتس به کنگره و نشست‌های تخصصی

همچنین ایمان متقیان‌نژاد؛ رییس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه قرار است خردادماه سال جاری نشستی با حضور تمام روسای کمیته‌های متناظر کشوری پیلاتس به میزبانی تهران برگزار شود، ‌تاکید کرد: استاندارد شدن وسایل کمک آموزشی پیلاتس در دستورکار انجمن قرار دارد و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و اعزام مدرسان پیلاتس به کنگره و نشست‌های تخصصی در کره‌جنوبی و اتریش از دیگر مواردی است که در راستای اجرای آن حرکت می‌کنیم.

دو رویداد بزرگ در رشته پیلاتس در دستورکار انجمن

وی ادامه داد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری دو رویداد بزرگ در رشته پیلاتس در دستورکار انجمن پیلاتس قرار دارد. ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری گردهمایی با حضور ۲۰۰۰ نفر از آقایان برگزار می‌شود و این افراد ۴۵ دقیقه همزمان با یکدیگر پیلاتس کار می‌کنند که برای اولین بار شاهد رکورد شکنی  در این رشته خواهیم بود. در این راستا همچنین با فدراسیون جهانی پیلاتس مکاتبات لازم انجام شده و رکورد آموزشی در رشته پیلاتس شکسته می‌شود.

متقیان‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه تیم منتخب پیلاتس آقایان قرار است در مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان شرکت کند، خاطرنشان کرد: این تصمیم در راستای معرفی هرچه بیشتر رشته پیلاتس در یک رویداد بزرگ است تا جامعه مخاطب پیلاتس را با معرفی این رشته، افزایش دهیم.

جشن ۹۸ سالگی رشته پیلاتس

وی افزود: نکته قابل اشاره دیگر اینکه جشن ۹۸ سالگی رشته پیلاتس، اولین شنبه ماه می که ۱۶ اردیبهشت است در تقویم جهانی پیلاتس گنجانده شده است و ۱۳۷ کشور عضو کنفدراسیون جهانی پیلاتس، جشن خواهند گرفت و تمامی این اقدامات در راستای معرفی رشته پیلاتس و افزایش فعالیت بدنی افراد در راستای مقابله با کم‌تحرکی است.