گواری: رییس هیات آمادگی جسمانی استان چهارمحال و بختیاری وظیفه سنگینی بر عهده دارد/ تاثیر مثبت توسعه رشته‌های آمادگی جسمانی بر توسعه ورزش قهرمانی

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه رییس هیات آمادگی جسمانی استان چهارمحال و بختیاری وظیفه سنگینی بر عهده دارد، گفت: توسعه رشته‌های آمادگی جسمانی بر توسعه ورزش قهرمانی، بسیار اثرگذار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در مجمع انتخاباتی مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فدراسیون آمادگی جسمانی نوپا است،‌ اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری انتخابات مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان چهارمحال و بختیاری بودیم و اعضا یکدل و همراه، رئیس جدید را انتخاب کردند.

گواری: از افراد تاثیرگذار استفاده شود

وی افزود: رییس جدید هیات آمادگی جسمانی استان از امروز وظیفه سنگینی دارد و مسئولیت رشد و پیشرفت این رشته در استان بر عهده او است.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم آمادگی جسمانی، سلامتی جامعه است، گفت: رویکرد آمادگی جسمانی سلامت محور است و می‌تواند زیربنای سایر رشته های ورزشی باشد.

گواری با اشاره به تاثیر مثبت توسعه رشته‌های آمادگی جسمانی بر توسعه ورزش قهرمانی و کمک به سایر رشته‌های ورزشی که در کشور فعالیت دارند، عنوان کرد: ظرفیت فدراسیون آمادگی جسمانی بسیار بالا است و مخاطبان خاص خود را دارد که باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در هیات آمادگی جسمانی استان چهارمحال و بختیاری از افراد تاثیرگذار استفاده شود، خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای کارآمد، متخصص و علاقمند در رشد و تعالی این رشته ورزشی، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بنیادی‌فرد: آموزش مربیان، داوران و کلاس‌های توجیهی در اولویت قرار گیرد

گفتنی است در ادامه موعود بنیادی‌فرد؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این هیات نوپا است، اظهار کرد: باید آموزش مربیان، داوران و کلاس‌های توجیهی در اولویت برنامه‌های هیات قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت فعال‌شدن هیات‌های شهرستانی، گفت: آمادگی جسمانی پایه و اساس تمامی رشته‌های ورزشی است و باید تعاملات و هم‌افزایی با هیات‌های ورزشی در دستورکار هیات قرار گیرد.