گواری: ارتباط مستقیم و پیوسته آمادگی جسمانی با بهبود کیفیت زندگی مردم/ کرمانشاه در ورزش ایران همواره مدعی است

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه آمادگی جسمانی دارای ارتباط مستقیم و پیوسته با بهبود کیفیت زندگی مردم است، گفت: استان کرمانشاه همواره در ورزش ایران مدعی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی،‌ احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه که با حضور منوچهر حاتمی؛ مدیرکل ورزش و جوانان این استان و سایر اعضای مجمع، برگزار شد و امیر حیرتی با کسب ۲۶ رای به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه انتخاب شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، اظهار داشت: از تمامی برگزارکنندگان مجمع تشکر می‌کنم و به امیر حیرتی که طی مدت اخیر نیز نشان داد مدیری با برنامه و هدفمند است تبریک می‌گویم و امیدوار هستم در ادامه راه نیز طبق برنامه اعلامی و تعیین شده، حرکت کند.

جمعیت تحت پوشش آمادگی جسمانی در آینده قابل ملاحظه خواهد بود

وی افزود: رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی بسیار جذاب و پر مخاطب هستند و قطعا طی سال‌های آینده جمعیت تحت پوشش این فدراسیون قابل ملاحظه خواهد بود.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه کرمانشاه همواره در رشته‌های ورزشی مدعی بوده است، گفت: آمادگی جسمانی پایه و اساس تمامی رشته‌های ورزشی است و با بهبود کیفیت زندگی مردم ارتباط مستقیم و پیوسته دارد.

گواری ادامه داد: باید در بخش آمادگی جسمانی عمومی، گام‌های موثری برداریم و در حوزه سلامت‌محور نیز بتوانیم برنامه‌هایی ارائه کنیم که مردم از خدمات رشته‌های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون، بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به ضرورت انجام روش‌های تمرینی که می‌تواند منجر به بهبود وضعیت جسمانی مطلوب شود، عنوان کرد: باید در استان کرمانشاه و سایر استان‌های کشور بر اساس علایق و وضعیت جسمانی افراد، خدمات متناسب را ارائه کنیم و بدانیم که رسیدن به اهداف فدراسیون آمادگی جسمانی، نیازمند مشارکت تیمی و جمعی است.

آمادگی جسمانی نیاز هر فرد و جامعه‌ای است

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه اگر قصد داریم مقوله آمادگی جسمانی در بین آحاد مردم مورد توجه قرار گیرد باید بر ارگان‌هایی که از جمعیت بالایی برخوردار هستند، تمرکز کنیم، اظهار کرد: باید به جمعیت‌ها و گروه‌های مختلف بر اساس نیاز آن‌ها خدمات ارائه کنیم.

آگواری افزود: آمادگی جسمانی نیاز هر فرد و جامعه‌ای است و باید خاص رشته‌های ورزشی مختلف، تولید محتوا داشت باشیم.

وی بیان کرد: هر فردی در جامعه نیازمند آمادگی جسمانی متناسب با شغل خود است و همه اقشار جامعه باید به عنوان جامعه هدف فدراسیون آمادگی جسمانی تعریف شوند.