گواری: فدراسیون آمادگی جسمانی به یکی از فدراسیون‌های پر مخاطب تبدیل می‌شود/ باید امکانات آمادگی جسمانی اهواز در سایر شهرهای خوزستان نیز فراهم شود

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی بیان کرد: این فدراسیون در آینده نه چندان دور به یکی از فدراسیون‌های پر مخاطب کشور تبدیل خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان خوزستان که با حضور حمید بنی‌تمیم؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و سایر اعضای مجمع، برگزار و در نهایت پرستو شهنی به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی جسمانی مقوله‌ای است که با سلامت جسمانی آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارد و انتظار می‌رود همان امکاناتی که در مرکز استان برای فعالیت در این رشته مهیا می‌شود در شهرستان‌ها نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: آمادگی جسمانی پایه و اساس همه رشته‌های ورزشی است و امیدواریم رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون را در تمام نقاط کشور از جمله استان خوزستان در دو بعد همگانی و قهرمانی توسعه بخشیم.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی درباره نگاه وزارت ورزش به این فدراسیون تازه تأسیس، عنوان کرد: این فدراسیون ۱۰ ماه است که تاسیس شده و جمعیت زیرمجموعه آن نیز قابل توجه است؛ قطعا با توجه به ظرفیتی که در حوزه آمادگی جسمانی و رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون وجود دارد، در آینده نه چندان دور یکی از فدراسیون‌های پر جمعیت خواهد بود.

گواری افزود: بنده تصور می‌کنم فدراسیون آمادگی جسمانی از نظر جمعیتی جزء سه فدراسیون اول کشور از نظر جامعه مخاطب باشد.

وی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان طی مدت اخیر کمک‌ها و حمایت‌های خود را از فدراسیون آمادگی جسمانی مدنظر قرار داده و قطعا در سال جاری نیز می‌توان از حمایت‌های مادی و معنوی این وزارتخانه بهره برد.