گواری: مناطق محروم و کم‌برخوردار جامعه هدف ویژه فدراسیون آمادگی جسمانی هستند/ دسترسی به امکانات و اماکن سهل‌الوصول و مربیان برجسته راه جذب مخاطب در حوزه آمادگی جسمانی

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه مناطق محروم و کم‌برخوردار جامعه هدف ویژه فدراسیون آمادگی جسمانی هستند، گفت: دسترسی به امکانات و اماکن سهل‌الوصول و مربیان برجسته راه جذب مخاطب در فدراسیون آمادگی جسمانی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان کرمان که با حضور میثم پاریزی؛ مدیرکل ورزش و جوانان این استان و سایر اعضای مجمع برگزار و در نهایت کیانا صنعتی به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی استان کرمان انتخاب شد، اظهار کرد: خوشبختانه طی مدت سرپرستی عملکرد خوبی از سوی هیات آمادگی جسمانی استان کرمان شاهد بودیم و از این به بعد مسئولیت سنگینی به عهده خانم کیانا صنعتی به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی استان کرمان محول شده است.

وی ادامه داد: آمادگی جسمانی با سلامت آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارد و با توجه به اینکه وضعیت آمادگی جسمانی، تناسب اندام و سلامت مردم در مجموع مطلوب نیست، بنابراین نیازمند تلاش و پیگیری مضاعف در این خصوص هستیم.

کم‌تحرکی در کشور به سن کمتر از ۱۰ سال رسیده است

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه متاسفانه مقوله کم‌تحرکی به سن کمتر از ۱۰ سال سرایت پیدا کرده است، عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های کشور برای مقابله با کم‌تحرکی استفاده کنیم و به جمعیت‌های متمرکز در دستگاه‌های مختلف توجه داشته باشیم.

گواری افزود: نیازمند همراهی دستگاه‌های پر جمعیت با فدراسیون آمادگی جسمانی هستیم و در این زمینه فدراسیون از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در دستور کار فدراسیون آمادگی جسمانی قرار دارد، گفت: مناطق محروم و کم‌برخوردار به عنوان جامعه مخاطب فدراسیون آمادگی جسمانی، تعریف شده‌اند.

دسترسی به امکانات و اماکن سهل‌الوصول و مربیان برجسته راه جذب مخاطب

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر اینکه فراهم کردن امکانات و اماکن سهل‌الوصول برای مخاطبان و نیز بهره‌مندی از مربیان برجسته به عنوان راه‌های جذب مخاطب در فدراسیون آمادگی جسمانی مدنظر قرار گرفته است، اظهار کرد: در فدراسیون آمادگی جسمانی دوره‌های مربیگری به صورت هدفمند و بر اساس نیازسنجی برگزار می‌شود و به طور کلی در تمامی بخش‌ها تاکید ویژه‌ای بر کیفی‌سازی فعالیت‌های فدراسیون آمادگی جسمانی داریم.