گواری: رشته‌های فدراسیون آمادگی جسمانی با اقبال عمومی همراه بوده است/ زندگی با نشاط نیازمند آمادگی جسمانی مطلوب است

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون با اقبال عمومی همراه بوده است، گفت: رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی از تنوع و جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان گلستان که با حضور قاسمعلی برزمینی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار و در نهایت کمال شجاعی به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی این استان انتخاب شد، اظهار کرد: ترکیب آمادگی جسمانی بالا و مهارت ورزشکار، سبب موفقیت او در میادین مختلف رقابتی خواهد شد.

ترکیب آمادگی جسمانی بالا و مهارت ورزشکار عامل موفقیت در مسابقات است

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا مربیان تخصصی آمادگی جسمانی در رشته‌های مختلف پرورش دهیم و بتوانیم نقش آمادگی جسمانی را در توسعه ورزش قهرمانی به خوبی، ایفا کنیم.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره نوپا بودن این فدراسیون، عنوان کرد: داشتن بیش از ۲۵ رشته در زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی تنوع بسیار خوبی ایجاد کرده است اما برخی از رشته‌های ورزشی این فدراسیون هنوز شناخته شده نیست و به مرور زمان مردم با این رشته‌های ورزشی آشنا خواهند شد.

آمادگی جسمانی می‌تواند جزو سه ورزش اول کشور باشد

گواری با بیان اینکه رشته‌های ناشناخته فدراسیون آمادگی جسمانی بسیار جذاب و متنوع هستند و مخاطبان و علاقمندان زیادی دارند، گفت: اقبال عمومی از رشته‌های این فدراسیون نشان داده است که به لحاظ کمی، آمادگی جسمانی می‌تواند جزو سه ورزش اول کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه در کنار کمیت به مقوله کیفیت توجه و تاکید جدی داریم، اظهار کرد: روسای هیات‌های استانی آمادگی جسمانی باید به توسعه رشته‌های ورزشی زیر مجموعه این فدراسیون در مناطق محروم و کم‌برخوردار توجه ویژه‌ای داشت باشند.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه آمادگی جسمانی می‌تواند بهبود کیفیت زندگی مردم را به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: آمادگی جسمانی مطلوب، زندگی با نشاط‌ ‌تر شادتری را برای مردم رقم خواهد زد.