نشست هم‌اندیشی انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی/ گواری: فدراسیون «دوره گذار» را طی کرده‌ است/ شعار فدراسیون آمادگی جسمانی؛‌ فعالیت در صحت و سلامت است

نشست هم‌اندیشی انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور سرپرست این فدراسیون، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، در این جلسه که با حضور احمد گواری، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی همراه بود مسئولان انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی در فضایی صمیمانه به بیان مسائل، اهداف و برنامه‌های پیش رو پس از تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی پرداختند.

همچنین احمد گواری، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیاری از زمان ایجاد فدراسیون آمادگی جسمانی صورت گرفته تا شاهد تقویت و بالندگی فدراسیون آمادگی جسمانی در کشور باشیم، اظهار کرد: خوشبختانه امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که فعالیت‌ها به خوبی پیش رفته‌ و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال تحقق است.

وی افزود: هرچند مقوله تفکیک همواره با مقاومت‌هایی همراه است اما خداوند را شاکر هستیم که با هم‌افزایی دوره‌گذار را طی‌کرده‌ایم و با نیروی مضاعف توانسته‌ایم برای ترویج و اشاعه رشته‌‌های زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی به بهترین شکل گام برداریم.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه باید سطح توجه مسئولان و متولیان امر ورزش کشور را به رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون معطوف کنیم، خاطرنشان کرد: مخاطبان تشنه فعالیت در رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی هستند و باید فعالیت‌ها در صحت و سلامت انجام شود.

گواری با تاکید بر اینکه باید شاهد ارتقاء و رشد رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی باشیم، عنوان کرد: پتانسیل‌های بسیار زیادی در فدراسیون‌ آمادگی جسمانی وجود دارد و باید با سرعت هرچه بیشتر و با هم‌افزایی انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون، برنامه‌ها و فعالیت‌ها را پیش ببریم.