پیام سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی به مناسبت ولادت امیر مومنان، امام علی(ع)

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در پیامی، فرارسیدن ۱۳رجب سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع)، امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را به جامعه بزرگ آمادگی جسمانی کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، در پیام احمد گواری چنین است: ۱۳ رجب مطلع خورشید زندگی یگانه انسانی است که جلوه زیبایی از آزادگی و اخلاص؛ نماد ایمان و عدالت، دانش آموخته و تربیت یافته مکتب نبی مکرم اسلام(ص) است. امام علی (ع) آغازگر امامت و مظهر دادگری و دادستانی است که با سلوک، گفتار و رفتار و منش خویش، دل های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

بی شک، ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی انتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام کند.

سیزدهم رجب، افزون بر شادمانی میلاد شهریار خردورزی و عدالت به عطر سپاس از مهر گسترده پدران و احترام به مقام بلند پدر، معطر شده است. سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی (ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان، محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت را به عموم آزادمردان جهان و خاصه به همکاران صدیق و محترم در جامعه آمادگی جسمانی تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم جامعه اسلامی ایران نیز به عنوان شیعیان مولی علی (ع) با تبیین سیره و زندگی امیرالمومنین و ائمه اطهار (ع)، آن فضایل اخلاقی و عملی ناب را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.