برگزاری مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان یزد/ آتوسا گرجی، رییس شد

مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان یزد به عنوان دومین مجمع انتخاباتی هیات‌های استانی از زمان تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان یزد با حضور احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، پورسلمانی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و نیز معاونان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی آتوسا گرجی توانست ۱۹ رای از ۲۴ رای ماخوذه را کسب کند و به مدت ۴ سال سکاندار هدایت هیات آمادگی جسمانی استان یزد شود. همچنین مائده سعیدی به عنوان دیگر نامزد انتخاباتی ۵ رای به دست آورد و بیتا رحیمی قبل از آغاز رای گیری، انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کرد.

علاوه بر این، اعضای هیات رییسه هیات آمادگی جسمانی استان یزد با کسب رأی اعتماد از اعضای مجمع مشخص و معرفی شدند؛ محمد معصومی با ۲۲ رأی به عنوان نایب رییس، حبیب دهقان با ۲۳ رأی به عنوان خزانه دار، محمد امین با ۲۲ رأی به عنوان عضو و محمدرضا ذوالفقاری نیز با ۲۳ رای به عنوان دیگر عضو هیات رییسه انتخاب شدند.

پورسلمانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تبریک به رییس منتخب آمادگی جسمانی استان، توسعه و حمایت از رشته های زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی در استان یزد را ضروری خواند و همدلی، دانش افزایی مربیان و داوران را از عوامل موفقیت و پیشرفت ورزش این استان دانست.