ملی‌پوشان فانکشنال فیتنس ایران مشخص شدند

اولین دوره انتخابی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد و نفرات دعوت شده به تیم‌ملی مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، اولین دوره انتخابی تیم ملی فانکشنال فیتنس در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد و نفرات برگزیده برای فینال به رقابت پرداختند. در این دوره از مسابقات ۱۵۰ ورزشکار مرد و ۷۵ ورزشکار زن به رقابت پرداختند و در نهایت ۲۰ ورزشکار مرد و ۱۰ ورزشکار زن، جواز حضور در فینال حضوری را کسب کردند.

در بخش مردان سعید مولوی از تهران، عباس خزلی از کرمانشاه و فرشید عمارلو از مشهد به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند و در بخش بانوان نیز هدیه ویسی از تهران، مریم زنبق از البرز و مولود زمانی از تهران توانستند به مقام اول تا سوم دست یابند.

ورزشکاران قهرمان ۲۲ اسفندماه وارد کمپ تیم ملی می‌شوند و زیر نظر سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران فعالیت خواهند کرد و مرتضی کاشانی تمرینات تکمیلی را برای اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی، مدنظر قرار خواهد داد.

کادر فنی این دوره از مسابقات شامل پوریا محمدی، مالک ضیایی، پویا کوهی بود و خانم صفری طراحی و چیدمان تست ها را بر عهده داشت. همچنین سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده رئیس کمیته داوران کشور، محمد علی بامری بود.