برگزاری آخرین جلسه انجمن‌ها و کمیته‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی در سال جاری/ گواری: باید با تمام توان در سال ۱۴۰۲ آمادگی جسمانی کشور را توسعه بخشیم

جلسه پایانی انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور سرپرست این فدراسیون در سال ۱۴۰۱، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، آخرین جلسه هم‌اندیشی انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی در سال ۱۴۰۱ با حضور صمیمی تمامی اعضا و احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، ندا مطلبی؛ سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون آمادگی جسمانی و مظفر علیشائی؛ سرپرست دبیری فدراسیون آمادگی جسمانی در محل این فدراسیون برگزار شد.

احمد گواری، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی ضمن تقدیر از عملکرد انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی در سال ۱۴۰۱، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ با همکاری و تعامل همه جانبه انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی به بهترین شکل در راستای اعتلای مقوله آمادگی جسمانی در کشور گام برداشتیم اما به همین نقطه بسنده نخواهیم کرد و باید با توان در راستای رسیدن به اهداف ترسیم شده حرکت کنیم.

وی ادامه داد: باید به این مسئله پی ببریم که آمادگی جسمانی پایه تمام رشته‌های ورزشی است و تمامی فدراسیون‌های ورزشی باید از ظرفیت فدراسیون آمادگی جسمانی استفاده کنند.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی افزود: برنامه راهبردی ۴ ساله فدراسیون آمادگی جسمانی پس از جلسات کارشناسی متعدد تدوین و در مجمع فوق‌العاده این فدراسیون مصوب شد و به عنوان چراغ راه از ابتدای سال آینده مدنظر قرار خواهد گرفت تا به بهترین شکل در راستای عملیاتی شدن برنامه ها، گام برداریم.

در این نشست همچنین روسا و اعضای هیات رییسه انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی به بیان مسائل و اولیت‌های خود در سال آینده پرداختند.