طلوعی‌آذر رییس هیات آمادگی جسمانی آذربایجان غربی شد/ گواری: ضرورت انجام ورزش هدفمند و مستمر در آذربایجان غربی

مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان آذربایجان غربی برگزار و جواد طلوعی‌آذر به عنوان رییس این هیات، انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان آذربایجان غربی امروز (ششم اردیبهشت) با حضور احمدی گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و بیرامی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و نیز سایر اعضای مجمع، برگزار شد.

در پایان جواد طلوعی‌آذر با کسب ۲۰ رای توانست به مدت ۴ سال به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی استان آذربایجان غربی انتخاب شود. گفتنی است ۲ رای ماخوذه نیز ممتنع بود.

احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد برگزاری مجمع انتخابای هیات آمادگی جسمانی استان آذربایجان‌ غربی با همراهی و همدلی اعضای مجمع بودیم، اظهار کرد: آمادگی جسمانی رشته‌ای سلامت محور با هدف پیوستگی و استمرار ورزش است و می‌تواند زیربنای سایر رشته‌های ورزشی باشد.

وی ادامه داد: هیات آمادگی جسمانی استان آذربایجان‌ غربی از استان‌های پیشرو بود که توانست چارچوب مناسبی برای این رشته نوپا تاسیس کند و رییس جدید هیات از امروز وظیفه سنگینی بر عهده خواهد داشت و مسئولیت رشد و پیشرفت این رشته را در استان آذربایجان‌ غربی عهده‌دار خواهد بود.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای مهم رشته آمادگی جسمانی، سلامتی جامعه است، عنوان کرد: انتظار داریم ورزش هدفمند و مستمر در استان آذربایجان غربی در حوزه آمادگی جسمانی فعال شود و به عنوان پایه و اساس سایر رشته‌ها، فعالیت کند.

همچنین در ادامه بیرامی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی با تدبیر وزیر محترم ورزش و جوانان، اهمیت این رشته را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان آذربایجان غربی، شاهد همکاری قابل توجه بین دانشگاهیان و جامعه ورزش در حوزه آمادگی جسمانی باشیم.