فدراسیون آمادگی جسمانی برای اولین بار برگزار می‌کند/ سمینار تمرینات تخصصی CX (شکم و پهلو)

پس از ابلاغیه معاون سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اضافه شدن روش تمرینی CX (تمرینات شکم و پهلو) به عنوان زیر مجموعه‌ فدراسیون آمادگی جسمانی، برای اولین بار از سوی این فدراسیون، سمینار تخصصی CX، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، فدراسیون آمادگی جسمانی از طریق هیات آمادگی جسمانی جزیره کیش تصمیم به برگزاری سمینار تخصصی CX (تمرینات شکم و پهلو) کرده و قرار است این سمینار یک روزه به صورت مجازی در تاریخ سوم خردادماه سال جاری برگزار شود.

گفتنی است تاریخ ثبت نام سمینار تخصصی CX (تمرینات شکم و پهلو) فدراسیون آمادگی جسمانی از ۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد سال ۱۴۰۲ است و علاقمندان مرد و زن می‌توانند در این سمینار مجازی شرکت کنند.

با توجه به تقاضای بالای علاقمندان، ظرفیت شرکت‌کنندگان در این سمینار از ۱۰۰ به ۳۰۰ نفر افزایش یافته است و متقاضیان جهت انجام هماهنگی‌های لازم می‌توانند با شماره تماس ۰۹۲۱۶۶۰۹۴۵۸ (آقای میرزائی) تماس حاصل کنند.

باید خاطرنشان کرد ۳۰ آذرماه سال گذشته بود که از سوی سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان، روش تمرینی CX (تمرینات شکم و پهلو) به عنوان زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی، اضافه شد.