گواری: آمادگی جسمانی باید از سنین پایین آغاز شود/ استان ایلام ظرفیت بالایی برای توسعه آمادگی جسمانی دارد

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه مقوله آمادگی جسمانی باید از سنین پایین آغاز شود، گفت: استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در راستای توسعه آمادگی جسمانی دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در مجمع عمومی انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان ایلام که با حضور مظفر علی‌شائی؛ سرپرست دبیری فدراسیون آمادگی جسمانی، شهبازی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، مربیان، داوران، ورزشکاران و سایر اعضای مجمع برگزار شد، اظهار داشت: به علیرضا عزیزی تبریک می‌گویم و باید بگویم که مسئولیت سنگینی در حوزه آمادگی جسمانی بر عهده وی قرار دارد و امیدواریم بتواند رضایت خاطر لازم را برای جامعه مخاطب ایجاد کند.

باید شاهد رشد و توسعه آمادگی جسمانی در استان ایلام باشیم

وی ادامه داد: باید هیات‌های شهرستانی آمادگی جسمانی در استان ایلام به خوبی تشکیل شود چرا که ظرفیت خوبی در حوزه آمادگی جسمانی در این استان وجود دارد تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه آمادگی جسمانی در استان ایلام باشیم. 

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه برگزاری مجامع انتخاباتی هیات‌های استانی در دستورکار قرار دارد، بیان کرد: متاسفانه کشور ما در استان‌های مختلفی از مقوله کم‌تحرکی رنج می‌برد و مردم به بیماری‌های غیرواگیر مبتلا شده‌اند و از چاقی مفرط رنج می‌برند.

بهبود وضعیت آمادگی جسمانی موجب افزایش سطح سلامت جامعه می‌شود

گواری با تاکید بر اینکه نیازمند آن هستیم که آمادگی جسمانی در کشور را از سنین پایین آغاز کنیم، عنوان کرد: بهبود وضعیت آمادگی جسمانی موجب افزایش سطح سلامت جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمادگی جسمانی پایه تمامی رشته‌های ورزشی است، گفت: فدراسیون آمادگی جسمانی در راستای همکاری با فدراسیون‌های ورزشی، اعلام آمادگی کرده است و با برنامه یکساله و چهارساله فعالیت‌ها را پیش می‌برد تا شاهد توسعه آمادگی جسمانی در کشور باشیم.

باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور استفاده کنیم

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی افزود: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور استفاده کنیم و بتوانیم شاهد همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، شهرداری، بسیج ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی و…باشیم.