انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون آمادگی جسمانی و دانشگاه خوارزمی/ توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، علمی، ورزشی و پژوهشی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین فدراسیون آمادگی جسمانی و دانشگاه خوارزمی در جهت توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، علمی، ورزشی و پژوهشی با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود طبق ضوابط و دستورالعمل‌های طرفین، منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، به منظور همکاری موثر علمی و ورزشی بین فدراسیون آمادگی جسمانی و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برای استفاده مطلوب از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی با توجه به نقش محوری مربیان ورزشی در توسعه جایگاه تندرستی و ارتقاء سطح ورزش کشور در ابعاد همگانی و قهرمانی، این تفاهم نامه بین احمد گواری؛ رییس فدراسیون  آمادگی جسمانی و پژمان معتمدی؛ رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی منعقد شد.

برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، همکاری در برگزاری جشنواره‌های ورزشی، همکاری در برگزاری همایش‌ها، سمینارهای علمی و پژوهشی از جمله موضوعات کلیدی تفاهم نامه منعقد شده بین فدراسیون آمادگی جسمانی و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی است.

گفتنی است فرآیند اجرای این تفاهم‌نامه با برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی متناسب با استانداردهای فدراسیون خواهد بود و دانشکده موظف به رعایت استانداردهای فدراسیون، رعایت زمان و سرفصل‌های ارایه شده در طرح های ملی است.

همچنین پس از اتمام هر دوره بین‌المللی و سرفصل، دانشکده موظف است گواهینامه شرکت‌کنندگان ذی‌صلاح در دوره را با لوگوی فدراسیون و دانشکده، موسسه بین‌المللی سهیم در طرح صادر و جهت تایید به فدراسیون ارایه کند، علاوه بر این مسابقات ملی بر اساس اعلام نیاز فدراسیون برگزار می‌شود.