برگزاری همایش ملی بادی‌بالانس با حضور سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی/ تحقق شعار بادی‌بالانس برای تعادل و صلح در جامعه طی سال ۱۴۰۲

همایش ملی بادی‌بالانس با حضور سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و علاقمندان به این رشته ورزشی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی چهاردهمین سالروز ملی بادی بالانس با حضور احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، مظفر علیشائی؛ سرپرست دبیری فدراسیون آمادگی جسمانی، بیتا بردبار؛ رییس کمیته بادی بالانس، برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در حضور ۲۳۰ نفر شرکت کننده اعم از مربیان و علاقمندان این رشته ورزشی، برگزار شد.

احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه حضور حداکثری و پرشور علاقمندان به رشته بادی بالانس در روز ملی این رشته ورزشی قابل تقدیر است، اظهار کرد: باید به مقوله سلامت توجه کنیم و با توجه به آمارهای نگران کننده کم تحرکی در کشور بیش از پیش در راستای افزایش میزان فعالیت بدنی اقشار مختلف جامعه گام برداریم.

وی ادامه داد: توجه به نحوه افزایش فعالیت بدنی و بهبود وضعیت آمادگی جسمانی مردم از مهم‌ترین اهداف فدراسیون آمادگی جسمانی است.

بیتا بردبار؛ رییس کمیته بادی‌بالانس نیز ضمن تشکر از حضور مسئولان و تلاش هیات آمادگی جسمانی استان تهران، گفت: شعار سال ۱۴۰۲ این رشته ورزشی، «بادی بالانس برای تعادل و صلح» است که مفهوم آن به تعادل و صلح با خود و توجه به سلامت جسمانی و روانی، اشاره دارد.

وی افزود: هدف ورزش نزدیک کردن و به تعادل رساندن ابعاد مختلف زندگی است و چهاردهمین سالروز ملی بادی بالانس با رویکرد دیگری به نمایش گذاشته و هنر با ورزش عجین شد.

رییس کمیته بادی‌ بالانس تاکید کرد: سعی می‌کنیم جمعیت حداکثری را با رشته ورزشی بادی‌بالانس آشنا کنیم و همراه سازیم و در دورترین نقاط کشور نیز این رشته‌ را اشاعه بخشیم.

گفتنی است در مراسم سالروز ملی بادی‌بالانس، اجرای حرکات ورزشی این رشته در غالب نمایش جنگ و صلح به اجرا درآمد که اولین تجربه در کشور بود. همچنین در بخش دیگری از این مراسم از مربیان برتر استان تهران نیز تقدیر و عملکرد کمیته بادی‌بالانس، تشریح شد.