آغاز دو پروژه ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی در طرح ملی وزارت ورزش/ اجرای «گذرگاه ورزش» در فضاهای عمومی و پروژه «مترو اسپرت» در ایستگاه ارم سبز 

سرپرست دبیری فدراسیون آمادگی جسمانی از آغاز دو پروژه ورزشی «گذرگاه ورزش» و «مترو اسپرت» توسط این فدراسیون در طرح ملی وزارت ورزش و جوانان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، مظفر علیشائی با اعلام آغاز دو پروژه ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی در طرح ملی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: این طرح ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان به ۴ فدراسیون ابلاغ شده است و چندین جلسه هماهنگی در این راستا با هیات آمادگی جسمانی استان تهران به منظور اجرای طرح برگزار شد.

جزییات پروژه «گذرگاه ورزش»

وی ادامه داد: پروژه «گذرگاه ورزش» در پارک‌ها و فضاهای عمومی مدنظر قرار می‌گیرد و فدراسیون آمادگی جسمانی در هفته اول طرح مذکور را در بوستان جوانمردان برگزار کرد و جمعه آینده در بوستان نهج‌البلاغه پروژه مذکور را اجرایی خواهد کرد و هفته پس از آن نیز در پارک پردیسان اجرایی می‌شود؛ گفتنی است این پروژه با مشارکت انجمن‌ها و کمیته‌های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی محقق می‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه فدراسیون آمادگی جسمانی در راستای ایجاد علاقمندی به ورزش و ایجاد چالش ورزشی برای مردم پروژه «گذرگاه ورزش» را پیش می‌برد، عنوان کرد: علاوه بر این با توجه به نوپا بودن فدراسیون آمادگی جسمانی شناساندن رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون به مردم مدنظر قرار دارد.

علیشائی اعلام کرد: پروژه  «گذرگاه ورزش» در پارک‌ها و فضاهای عمومی جمعه هر هفته تا پایان شهریورماه سال جاری اجرایی می‌شود.

جزییات پروژه «مترو اسپرت»

وی در ادامه به پروژه «مترو اسپرت» اشاره کرد و گفت: این پروژه در ایستگاه‌های مترو اجرایی می‌شود و هماهنگی‌های لازم با انجمن‌ها و کمیته‌های فعال صورت گرفته است و فدراسیون آمادگی جسمانی در ایستگاه مترو ارم سبز عهده‌دار اجرای پروژه مذکور خواهد بود.

سرپرست دبیری فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه هدف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون آمادگی جسمانی، شناساندن رشته‌های ورزشی مختلف از طریق نمایش است، اظهار کرد: باید مردم متوجه سودمندی ورزش شوند و ورزش در سبد خانوارها قرار گیرد و شاهد مقابله با کم‌تحرکی و افزایش فعالیت بدنی مردم باشیم.

علیشائی ادامه داد: پروژه «مترو اسپرت» از شنبه تا چهارشنبه از سوی فدراسیون آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.