معاون امور بانوان وزارت ورزش: شاهد عملکرد بسیار خوب فدراسیون آمادگی جسمانی هستیم

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به تجربه و سابقه بالای سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، شاهد عملکرد بسیار خوب انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه این فدراسیون هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، مریم‌ کاظمی‌پور در مراسم ارزیابی و تقدیر از کمیته‌های متناظر استانی این انجمن که با حضور احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و علی خلیلی؛ مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی به صورت تخصصی و علمی عمل می‌کند که اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به سوابق و تجربه بالای احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، عنوان کرد: این مسئله باعث شده است تا شاهد عملکرد بسیار خوب انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی باشیم و از نظر شاخص‌هایی که با ابزار ورزش قابل ارزیابی هستند، یک نسخه ورزشی خوب ارائه دهند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: خوشحالم که در برگزاری دوره مربیگری درجه یک رشته پیلاتس هم کنار شما بودم و از نزدیک شاهد تلاش‌های صورت گرفته هستم و از رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و رییس انجمن پیلاتس تشکر می‌کنم. باز هم تاکید می‌کنم انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی هم در حوزه سلامتی و هم در بخش اشتغال‌آفرینی بسیار خوب عمل کرده است.

گفتنی است همچنین علی خلیلی؛‌ مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه باید در هر جایگاهی که هستیم به فکر سلامتی، ورزش اصولی و ورزش کم‌خطر برای مردم باشیم، گفت: باید روند ‌کم‌تحرکی را کند کنیم و شاهد وجود جمعیتی فعال در جامعه باشی، بی‌شک با سیاست‌های جدید وزارت ورزش و تلاش ارکان مختلف ورزش کشور در مسیر موفقیت‌های بیشتر در حوزه تندرستی گام برخواهیم داشت.