رییس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی:

کسب جایگاه نخست آموزش رشته پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی در آسیا/ برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و اعزام به مسابقات آسیایی پیلاتس در دستورکار

رییس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته پیلاتس طی سال جاری خبر داد و گفت: همچنین اعزام به مسابقات آسیایی در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، ایمان متقیان‌نژاد در مراسم ارزیابی و تقدیر از کمیته‌های متناظر استانی این انجمن که با حضور احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، مریم کاظمی‌پور؛ معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و علی خلیلی؛ مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش برگزار شد، اظهار کرد: انجمن پیلاتس موفقیت خود را  از ابتدا مدیون بزرگان ورزش ایران است و تمامی تلاش خود را کرده تا به بهترین شکل در مسیر موفقیت گام بردارد.

وی ادامه داد: انجمن پیلاتس اکنون در اوج موفقیت قرار دارد و با برگزاری بیش از ۲۱ دوره بین‌المللی، تدوین و ترجمه بیش از ۳۰ کتاب در حوزه پیلاتس، این افتخار را داریم که در تمامی شهرها و استان های کشور دارای مربی، مدرس و داور پیلاتس باشیم.

رییس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه هدف اصلی انجمن این بوده است تا با بهترین عملکرد در جهت رشد، شکوفایی و ارتقاء ورزش در حوزه بانوان و آقایان گام برداریم؛ خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمینه مقابله با کم‌تحرکی توانسته ایم اقدامات مطلوبی داشته باشیم.

متقیان‌نژاد با اشاره به اینکه ایران در رشته پیلاتس جایگاه نخست آموزش آسیا را کسب کرده است، گفت: طی اعلام اتحادیه پیلاتس آسیا، ایران در سال میلادی گذشته توانست جایگاه نخست آموزش را کسب کند.

وی با اعلام اینکه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته پیلاتس در برنامه فدراسیون آمادگی جسمانی طی سال جاری قرار دارد، اظهار کرد: همچنین اعزام ‌تیم‌ منتخب ایران در رشته پیلاتس به مسابقات آسیایی در دستور‌کار انجمن و فدراسیون قرار گرفته است.