۲ رویداد بزرگ آمادگی جسمانی در سراسر ایران برگزار می‌شود/ مسابقات «انتخابی تیم‌ملی» و «پگ‌برد» در دستورکار

۲ رویداد بزرگ آمادگی جسمانی تحت عنوان مسابقات «قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی» و نیز مسابقات «پگ‌برد» در سراسر ایران، برگزار می‌شود.  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، فرخ کیا؛ رییس انجمن آمادگی جسمانی (فیزیکال فیتنس) با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات «قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی» در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: انجمن آمادگی جسمانی در حال برنامه‌ریزی و طراحی بزرگترین رویداد و مسابقات آمادگی جسمانی کشور تحت عنوان «قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی» است و هیات‌ها و کمیته‌های متناظر استانی در حال برگزاری مسابقات به منظور شناخت نفرات منتخب و برتر هستند.

وی ادامه داد: چندین استان آمادگی‌ خود را برای میزبانی این رویداد بزرگ اعلام کرده‌اند و به زودی زمان و مکان دقیق برگزاری اعلام می‌شود.

رییس انجمن آمادگی جسمانی با بیان اینکه دیگر رویداد بزرگی که مدنظر قرار خواهد داشت، برگزاری مسابقات چالشی و هیجان‌انگیز «پگ‌برد» آمادگی جسمانی است، اعلام کرد: این رویداد با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات انجمن آمادگی جسمانی به منظور مشارکت حداکثری مردم اجرا خواهد شد.

کیا افزود: این مسابقه رقابتی با خلاقیت و نوآوری طراحی شده و با  حمایت فدراسیون آمادگی جسمانی و همچنین مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات «پگ‌برد» از هیجان زیادی در بین مخاطبان آمادگی‌ جسمانی کشور برخوردار است، عنوان کرد: جاذبه این چالش و رقابت به حدی است که در تمامی گروه‌های سنی از نونهالان، نوجوان و جوانان گرفته تا بزرگسالان و حتی پیشکسوتان به منظور شرکت در آن، اعلام آمادگی کرده‌اند.

رییس انجمن آمادگی جسمانی ادامه داد: اطمینان دارم برگزاری این رویداد بزرگ‌ می‌تواند ضمن ایجاد شادی و نشاط در جامعه، میزان آمادگی بدنی ورزشکاران و مردم را ارتقاء بخشد.