فدراسیون آمادگی جسمانی برای اولین بار برگزار می‌کند؛ کارگاه تخصصی کار با ماشین‌های پیلاتس

برای اولین بار کارگاه تخصصی کار با ماشین‌های پیلاتس از سوی انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی، برگزار می‌شود.

  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، ایمان متقیان نژاد؛ رییس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه برای اولین بار کارگاه تخصصی ماشین پیلاتس (ریفورمر‌) در ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: همچنین با هماهنگی انجام شده جهت بررسی عملکرد مربیان و‌ باشگاه‌های تخصصی پیلاتس، برای اولین بار استودیو‌های آموزشی شناسنامه‌دار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های آموزشی رشته پیلاتس، بالا بردن سطح علمی مربیان است، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است کارگاه‌های تخصصی آموزشی برای تمامی مربیان انجام شود و در عین حال به زودی کارگاه تخصصی ماشین برای تمامی رده‌های مربیگری‌ برگزار می‌شود.

رییس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی بیان کرد: با توجه به تقویم عملیاتی بلندمدت انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی تصمیم بر این شد تا برای اولین‌بار کارگاه تخصصی ماشین پیلاتس که جزء وسایل کمک آموزشی بزرگ به شمار می‌آید، برای مربیان درجه یک برگزار شود.

متقیان نژاد افزود: با هماهنگی فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور ۳۰ نفر از بانوان که دارای مدرک مربیگری درجه یک هستند و در کارگاه‌های آموزشی ابزار شرکت کرده‌اند برای اولین بار کارگاه تخصصی ریفورمر برگزار می‌شود و هدف بالا بردن سطح علمی و تخصصی مربیان و آموزش گام به گام ابزار در رشته پیلاتس است.