برگزاری چهارمین نشست شورای آموزش فدراسیون آمادگی جسمانی/ سرفصل دوره‌های کاندیشنینگ ویژه رشته‌های کبدی و هندبال بانوان تهیه می‌شود

چهارمین نشست شورای آموزش فدراسیون آمادگی جسمانی برگزار و قرار بر این شد تا بر اساس جلسه برگزار شده با معاونت توسعه امور بانوان وزارت ورزش و جوانان سرفصل دوره‌های کاندیشنینگ ویژه رشته‌های کبدی و هندبال بانوان تهیه شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، گفتنی است این نشست با حضور غلامرضا پارسا، مهدی مستجاب‌الدعوه، جعفری، فلاح، صالحیان، امانی و شوکتی به عنوان اعضای حاضر در شورای آموزش و مهنوش گودرزی دبیر کمیته آموزش برگزار شد

بررسی ساختار انجمن و کمیته‌های تحت پوشش به همراه سرفصل‌های آموزشی و تطبیق با ساختار جهانی آن‌ها، سطح‌بندی مدرسان فدراسیون و برگزاری دوره مدرسی و همسان‌سازی تخصصی ویژه تمام رشته‌های تحت پوشش، برگزاری دوره‌های دانش‌‌افزایی و ارائه بسته‌ها و سرفصل‌های عمومی جدید آموزشی برای تمامی رشته‌ها، تفکیک شرح وظایف آموزشی انجمن و کمیته‌ها و هیات‌ها از جمله مواردی بودند که در این نشست اعضای شورای آموزش در خصوص آن‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علاوه بر این مقرر شد با توجه به جلسه فدراسیون آمادگی جسمانی و معاونت توسعه امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در اسرع وقت سرفصل دوره‌های کاندیشنینگ ویژه رشته‌های کبدی و هندبال توسط اعضای جلسه با همکاری فدراسیون‌های مربوطه تهیه شود و مدنظر قرار گیرد.

پژمان معتمدی؛ سرپرست کمیته آموزش فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر استمرار برگزاری جلسات شورای آموزش، اظهار داشت: فدراسیون آمادگی جسمانی در بخش آموزش در سال ۱۴۰۱ رتبه دوم در ارزیابی عملکرد بین تمام فدراسیون‌های ورزشی را کسب کرد که این مهم با حمایت‌های جناب آقای گواری؛ سرپرست محترم فدراسیون آمادگی جسمانی و تلاش و زحمات تمام هیات‌های استانی، انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیون و تلاش شبانه‌روزی اعضای کمیته آموزش به دست آمد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و همکاری همه عزیزان با نوآوری و استفاده از دانش روزآمد و بالا بردن سطح کیفی تمام دوره‌های آموزشی بتوانیم سطح رضایت تمام علاقمندان و مربیان را ارتقاء بخشیم.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه الویت اصلی کمیته آموزش بالابردن سطح کیفی دوره‌ها است، گفت: به همین دلیل حساسیت خاصی در روند تولید سرفصل، محتوا و منابع آموزشی و سطح مدرسان تمام رشته‌ها ا از سوی فدراسیون آمادگی جسمانی وجود دارد.

گفتنی است این نشست با حضور غلامرضا پارسا، مهدی مستجاب‌الدعوه، جعفری، فلاح، صالحیان، امانی و شوکتی به عنوان اعضای حاضر در شورای آموزش و مهنوش گودرزی دبیر کمیته آموزش برگزار شد.