برگزاری نشست هماهنگی اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی با حضور روسای انجمن‌ها و کمیته‌ها/ گواری: تمامی تدارکات لازم برای برگزاری المپیاد در سطح ممتاز دیده شده است

نشست هماهنگی اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی با حضور سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و روسای انجمن‌ها و کمیته‌های شرکت‌کننده در این المپیاد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در نشست هماهنگی اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی با حضور روسای انجمن‌ها و کمیته‌های شرکت‌کننده که قرار است ۲۵ تا ۲۸ مهرماه سال جاری در بخش بانوان و آقایان در محموعه ورزشی کارگران (شهید معتمدی) برگزار شود، اظهار داشت: تمام تلاش فدراسیون بر برگزاری هرچه بهتر اولین المپیاد آمادگی جسمانی کشور است و امیدوار هستیم با تلاش مضاف مسئولان انجمن‌ها و کمیته‌های حاضر در این المپیاد، شاهد برگزاری مسابقات به بهترین شکل ممکن باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری اولین المپیاد ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی کشور معرفی و توسعه رشته‌های ورزشی تحت پوشش این فدراسیون است، اظهار داشت: علاوه بر این ارتقای سطح سلامت و فاکتورهای بدنی، ترسیم فرایند توسعه ورزش قهرمانی در آمایش ملی، استعدادیابی و انتخاب نخبگان رشته‌ها جهت اعزام برون مرزی از دیگر اهداف تبیین شده است.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی بیان کرد: همچنین انتخاب، هدایت و نگهداشت در هر رشته ورزشی، ایجاد انگیزه برای استان‌ها به منظور برگزاری مدل مسابقات، ایجاد شور، نشاط و پویایی در ورزشکاران و هیا‌ت‌های استانی از دیگر اهدافی است که مدنظر قرار خواهد داشت.

ماموریت‌های تعریف شده

گواری در رابطه با ماموریت‌های تعریف شده به منظور برگزاری اولین المپیاد ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی، عنوان کرد: ماموریت‌ها شامل تدوین برنامه کیفی و کمی برگزاری مسابقات، تدوین دستورالعمل رقابت‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های جانبی و نیز برگزاری کارگاه‌های علمی است.

گفتنی است اولین المپیاد آمادگی جسمانی کشور ۲۵ تا ۲۸ مهرماه سال جاری در ۵ رشته ورزشی برای مردان و در ۸ رشته ورزشی برای بانوان در مجموعه ورزشی کارگران (شهید معتمدی) در استان تهران برگزار می‌شود. رشته های آقایان شامل آمادگی جسمانی، پیلاتس، کلیستنیکس، کتل بل، فانکشنال فیتنس و رشته های بانوان شامل آآمادگی جسمانی، پیلاتس، ایروبیک، کلیستنیکس، کتل بل، دوچرخه ثابت و چرخ های سالنی، فیوژن فیتنس و فانکشنال فیتنس خواهد بود.