هفتمین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی برگزار شد/ تصمیم‌گیری در مورد فعالیت‌های آموزشی و مسابقات آمادگی جسمانی

هفتمین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور سرپرست این فدراسیون و تمامی اعضای هیات رییسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، هفتمین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور احمد گواری، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات رییسه شامل ولی‌اله صالح نیا، مهدی مبینی، مظفر علیشائی، ندا مطلبی، پژمان معتمدی، گیلانی، سحر فامیل زارع، فاطمه ابوالقاسمی و مهناز احمدی در محل این فدراسیون برگزار شد.

بررسی و تصویب آیین نام آموزشی دوره‌های کوتاه مدت، بررسی و اظهار نظر در خصوص فعالیت‌های رشته آمادگی جسمانی، ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در خصوص رشته فانکشنال فیتنس و ارائه گزارش اجرایی و مالی اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی بخشی از موارد مطرح شده در هفتمین جلسه هیات رییسه این فدراسیون بود.

احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه برگزاری اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی، تجربه بسیار ارزنده‌ای برای فدراسیون آمادگی جسمانی بود، عنوان کرد: از کمیته‌ها و انجمن‌های متنوعی در فدراسیون‌ آمادگی جسمانی برخوردار هستیم و باید رشته های مختلف فدراسیون را به جامعه مخاطب معرفی کنیم و حمایت‌های لازم را در دستورکار قرار دهیم، در عین حال باید مشکلات و نواقص را برطرف کنیم و در مسیر پیشرفت گام برداریم.

در ادامه با تصمیم و تصویب هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی به دلیل مشابهت ماموریت و شرح وظایف موجود انجمن آمادگی جسمانی و در راستای شفاف‌سازی وظایف عملکردی و آموزشی مخاطبان فراوان، فدراسیون آمادگی جسمانی عهده‌دار فعالیت‌های آموزشی و برگزاری مسابقات انجمن آمادگی جسمانی شد.

پس از تاسیس فدراسیون آمادگی جسمانی، با توجه به ماهیت و ماموریت‌های اجرایی انجمن آمادگی جسمانی تحت نظر فدراسیون، فعالیت‌ این انجمن از نظر ماهوی و ساختاری و در راستای ایجاد ماموریت‌های تندرستی و قهرمانی تغییر کرد.

در این راستا فدراسیون آمادگی جسمانی در مسیر توسعه فعالیت‌های آموزشی در بخش تندرستی با محوریت اقشار مختلف جامعه اعم از ورزش سالمندان، ورزش بالینی، ورزش کودکان، ورزش زنان و همچنین در راستای علمی‌سازی و تخصصی شدن فعالیت‌ها در حوزه قهرمانی با برگزاری دوره‌های آمادگی جسمانی ویژه رشته‌های تخصصی ورزشی، گام بر می‌دارد.

گفتنی است فعالیت اجرایی در بخش تندرستی و قهرمانی و همچنین ماموریت‌های انجمن مربوطه بر عهده فدراسیون آمادگی جسمانی است و هیچ گونه خللی در برنامه و اهداف ترسیم شده رخ نخواهد داد و فدراسیون با سرعت بیشتر در راستای پیشبرد اهداف کلان و تسهیل مسیر مخاطبان و علاقمندان رشته آمادگی جسمانی کشور، گام بر می‌دارد.