حضور مدال ‌آوران المپیک و جهان در فدراسیون آمادگی جسمانی/ تاکید توکلی و رنگرز بر اهمیت فوق‌العاده آمادگی جسمانی برای ورزش ایران

مدال ‌آوران المپیک و جهان با حضور در فدراسیون آمادگی جسمانی بر اهمیت فوق‌العاده مقوله آمادگی جسمانی برای ورزش ایران، تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، مراسم تقدیر از اعضای انجمن آمادگی‌جسمانی با حضور احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، حسین توکلی؛ قهرمان وزنه‌برداری المپیک و حسین رنگرز؛ مدال آور کشتی فرنگی در مسابقات جهانی، مظفر علیشائی؛ دبیر فدراسیون آمادگی جسمانی و اعضای انجمن آمادگی جسمانی ایران، برگزار شد.

احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه انجمن آمادگی جسمانی، بزرگترین و پرمخاطب ترین انجمن ایران است، گفت: باید اعضای این انجمن تمام تلاش خود را به کار گیرند تا به بهترین شکل به جامعه مخاطب، خدمت‌رسانی کنند و در جهت اعتلاش رشته آمادگی جسمانی به عنوان مبنای همه رشته‌های ورزشی، گام بردارند و رضایت‌مندی حداکثری را در جامعه هدف، رقم بزنند.

حسین توکلی؛ قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک به عنوان سفیر انجمن آمادگی‌ جسمانی کشور با بیان اینکه فعالیت‌های متنوع در فدراسیون آمادگی جسمانی موجب شده است، پیشرفت را در امور این فدراسیون و انجمن مربوطه ملاحظه کنیم، خاطرنشان کرد: آمادگی جسمانی از اهمیت فوق العاده ای برای رشته های ورزشی برخوردار است و طی این ۲ سال که به عنوان سفیر انجمن آمادگی جسمانی فعالیت می‌کنم، اقدامات ارزنده‌ای انجام داده ایم و امیدواریم این مسیر در فدراسیون آمادگی جسمانی ادامه یابد و با نگاهی که از آقای گواری؛ سرپرست فدراسیون سراغ داریم قطعا در مسیر پیشرفت گام  بر می‌داریم بیش از پیش به موفقیت نزدیک می‌شویم.

حسین رنگرز، مدال آور کشتی فرنگی جهان نیز با اشاره به اهمیت آمادگی جسمانی برای تمامی رشته های ورزشی، عنوان کرد: حضور آقای احمد گواری در راس فدراسیون آمادگی جسمانی باعث رونق و پیشرفت آمادگی جسمانی کشور خواهد شد و تمامی اهالی ورزش از ایشان به عنوان مرد اخلاق یاد می‌کنند و به طور حتم با توجه به پویایی انجمن آمادگی جسمانی، رهنمودها و تجربه سرپرست فدراسیون، رشته آمادگی جسمانی با قدرت بیشتری مسیر خود را طی می‌کند.

در این مراسم همچنین طبق روال گذشته از محمدعلی پیرانی به عنوان یکی از چهره های ماندگار انجمن آمادگی‌جسمانی کشور ، تجلیل شد؛ وی از مدرسان برتر انجمن آمادگی‌جسمانی، قهرمان جهان و مربی اسبق آمادگی جسمانی تیم ملی کاراته بوده است. پیش  تر، انجمن آمادکی‌جسمانی از پرویز کماسی، ولی الله صالح نیا، زهرا حسینی، اکبر مالکی، مرتضی بهرامی نژاد، حمید مسجدی و محبوبه سالخورده به عنوان چهره های ماندگار رشته آمادگی‌ جسمانی تقدیر کرده بود.