چهاردهمین سالروز ملی بادی‌بالانس ۳۰ خرداد برگزار می‌شود/ روز ملی بادی‌بالانس؛ فرصتی برای اشاعه فرهنگی یک فعالیت ورزشی

چهاردهمین سالروز ملی بادی بالانس ۳۰ خرداد ماه سال جاری با شعار «بادی بالانس برای تعادل و صلح»، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، رییس کمیته بادی بالانس فدراسیون آمادگی جسمانی؛ بیتا بردبار با اشاره به اینكه هدف از برگزاری چهاردهمین سالروز ملی بادی بالانس، توجه هرچه بیشتر افکار عمومی به نقش فعالیت‌های نوین در ابعاد مختلف سلامتی است، اظهار داشت: بادی بالانس ورزشی مهندسی شده و خاص با نیازهای همه افراد جامعه است؛ ورزشی نوین که با تفکرات علمی حوزه ورزش به تلفیق و اصلاح سه رشته ورزشی (تای چی، یوگا و پیلاتس)، رویکردی متفاوت در علم تمرینی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بادی بالانس از سال ۱۳۸۹ در کشور پایه گذاری شد و از همان سال با هدف معنادهی، توسعه و توجه افکار عمومی به اهمیت انجام سبکی از فعالیت ورزشی در سبد سلامت قرار گرفت.

رییس کمیته بادی بالانس فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه هرساله ۳۰ خردادماه به عنوان روز ملی بادی بالانس در نظرگرفته شده است، ‌ عنوان کرد: در سال جاری نیز، چهاردهمین سالروز ملی بادی بالانس با حضور مسئولان فدراسیون آمادگی جسمانی و وزارت ورزش و جوانان با شعار سال «بادی بالانس برای تعادل و صلح» از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

بردبار با اشاره به اینکه هدف اصلی سالروز ملی بادی بالانس اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی در خصوص این رشته ورزشی است، خاطرنشان کرد: دغدغه ما آشنایی با تمرینات بادی بالانس و متد روز دنیا با ساختاری منسجم و هماهنگ با سایر حوزه‌های اجتماعی است و امیدواریم بتوانیم با کوشش کمیته‌های تحت پوشش در کشور، علاوه بر فرهنگ‌سازی در جامعه اتصال مناسبی با فضای سلامتی و تندرستی جامعه همراه کنیم.

وی افزود: روز ملی بادی بالانس عاملی برای تشویق به فرهنگ یک فعالیت ورزشی است و همایش و برنامه‌ ویژه‌ای که در سراسر کشور در این زمینه در نظر گرفته شده، فضای مناسبی را برای شناساندن و جذب مخاطبان ایجاد می‌کند.

رییس کمیته بادی بالانس فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر اینکه حضور مسئولان و دانشگاهیان در این فضا، توسعه رشته بادی بالانس را به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: علاوه بر اینکه جامعه مخاطب در هر حوزه‌ای با دیدگاه‌ها و جوانب مختلف بادی بالانس آشنا می‌شود.

بردبار با اشاره به اینکه در سال جاری روز ملی بادی بالانس با اجرایی متفاوت برای اولین بار در حوزه ورزش و هنر در کشور، پرفورمانس کوتاهی برگرفته از حرکات بادی بالانس تحت عنوان جنگ و صلح مدنظر قرار می‌گیرد، بیان کرد: چهاردهمین سالروز ملی بادی بالانس با حضور مسئولان فدراسیون آمادگی جسمانی و وزارت ورزش و جوانان با شعار سال «بادی بالانس برای تعادل و صلح» از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ (شهرک غرب، ‌فاز ۲، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، ‌کوچه پنجم، پلاک ۷۴، دانشگاه علمی کاربردی رعد، سالن آمفی تئاتر، برگزار می‌شود.