اعلام یک دوره تخصصی تمرینات TRX PRO «غیرقانونی» توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام/ هشدار به شرکت‌کنندگان

با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان، برگزاری دوره تخصصی TRX PRO توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فاقد اعتبار قانونی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، طبق نامه ابلاغی سیدمحمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ رشته تمرینات معلق (TRX) از ۲۷ آذر ماه سال گذشته به عنوان زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی، فعالیت می‌کند.

بر اساس این ابلاغیه، برگزاری دوره تخصصی تمرینات TRX PRO که قرار است ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال ۱۴۰۲با ارائه مدرک از فدراسیون بدنسازی و پروش اندام برگزار شود، فاقد اعتبار قانونی است.

فدراسیون آمادگی جسمانی به صراحت اعلام می‌کند برگزاری هر نوع دوره آموزشی، وبینار، سمینار، کارگاه و هر برنامه‌ای در مورد رشته تمرینات معلق (TRX) تنها زیر نظر این فدراسیون وجاهت قانونی دارد.

همچنین برگزاری هر نوع دوره آموزشی، وبینار، سمینار، کارگاه و هر برنامه‌ای در مورد رشته تمرینات معلق (TRX) توسط هر فرد، فدراسیون ورزشی، شرکت خصوصی، موسسه‌ یا…به جز از مسیر فدراسیون آمادگی جسمانی، فاقد رسمیت و اعتبار قانونی است و این فدراسیون، نسبت به برگزارکنندگان پیگرد قانونی لازم را انجام خواهد و در عین حال نسبت به افرادی که قرار است در این دوره‌ها شرکت کنند، هشدار می‌دهد و در صورت فعالیت با مدارک صادر شده، پیگیری حقوقی را در دستورکار قرار خواهد داد.