اعلام رتبه ممتاز فدراسیون آمادگی جسمانی از سوی وزارت ورزش/ کسب رتبه دوم ارزیابی «عملکرد آموزشی» در بین فدراسیون‌های ورزشی کشور

بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون آمادگی جسمانی با کسب ۹۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن در جایگاه دوم ارزیابی عملکرد آموزشی فدراسیون‌های ورزشی کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، بر اساس اعلام فرامرز کیانی زاده؛ مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت وزارت ورزش و جوانان به احمد گواری؛ سرپرست محترم فدراسیون آمادگی جسمانی، این فدراسیون در جایگاه دوم ارزیابی عملکرد آموزشی فدراسیون‌های ورزشی قرار گرفت.

در این متن این نامه آمده است: احتراما با تشکر از اهتمام جنابعالی و همکاران محترمتان به امر آموزش به استحضار می‌رساند در راستای ارزیابی و تحلیل نتایج به عمل آمده از عملکرد آموزشی فدراسیون‌های ورزشی در سال ۱۴۰۱، آن فدراسیون موفق به کسب ۹۵ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز شده است و در جایگاه دوم قرار دارد. ضمن عرض تبریک به شما و همکاران محترم امید است از طریق تمرکز بر توسعه فرایندها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود بتوانید در سال‌های آتی نیز جایگاه آموزش را حفظ کنید.»