گواری: مخاطب فدراسیون آمادگی جسمانی در استان قم آقایان و بانوان هستند/ ایجاد چالش‌های ورزشی به منظور جذب حداکثری مخاطب 

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه مخاطب این فدراسیون در استان قم آقایان و بانوان هستند، گفت: فدراسیون آمادگی جسمانی در تمامی استان‌های کشور اقشار مختلف را هدفگذاری کرده است تا شاهد مقابله با مقوله کم‌تحرکی در جامعه باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان قم که با انتخاب انتخاب سعید کاملی به عنوان رییس این هیات همراه شد، اظهار کرد: کاملی نیروی جوان، تحصیلکرده و با انگیزه‌ای است و توقع داریم با تلاش مضاعف شاهد اقدامات برجسته در حوزه آمادگی جسمانی در استان قم باشیم.

وی ادامه داد: آمادگی جسمانی رشته‌ای پر مخاطب است که می‌تواند افراد زیادی را جذب کند و در دو بعد بهبود وضعیت سلامتی و تندرستی جامعه و نیز توسعه ورزش قهرمانی اثرات مطلوبی را به جای بگذارد.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه تنوع رشته‌های آمادگی جسمانی می‌تواند زمینه‌ساز جذب حداکثری مخاطب باشد، عنوان کرد: مسئله مهم دیگر ایجاد شور و نشاط در جامعه است و فدراسیون آمادگی جسمانی با برگزاری برنامه‌ها و چالش‌های ورزشی سعی در افزایش میزان فعالیت بدنی مردم دارد.

گواری افزود: مخاطب فدراسیون آمادگی جسمانی در استان قم مردان و زنان هستند و این فدراسیون تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا تمامی اقشار جامعه را تحت پوشش قرار دهد.