برگزاری اولین کنگره تندرستی و تناسب اندام کیش

اولین کنگره تندرستی و تناسب اندام کیش ۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و ارتقاء سطح علمی و تخصصی ورزشکاران و مربیان در دستورکار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، محمد ایمان امینی؛ رییس هیئت آمادگی جسمانی جزیره کیش  با اشاره به برگزاری اولین کنگره تندرستی و تناسب اندام جزیره کیش، اظهار کرد: عناوین سمینارهایی که قرار است در این کنگره مدنظر قرار گیرد شامل روش‌های نوین در کاهش وزن و تناسب اندام، روش‌های نوین در هایپرتروفی عضلانی و نقش تغذیه در تناسب اندام و هایپرتروفی عضلانی است.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح آگاهی و دانش عامه مردم از طریق تولید محتواهای علمی و آموزشی و بهره‌گیری از علوم نوین آمادگی جسمانی جهت تقویت رشته‌های مختلف ورزشی در تمامی سطوح در دستورکار فدراسیون آمادگی جسمانی قرار دارد، گفت: گسترش و توسعه کمی و کیفی آمادگی جسمانی در میان اقشار و طبقات مختلف مردم سراسر کشور با توجه به ویژگی رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی در جذب مخاطب در همه سنین برای بانوان و آقایان از مسائل مهمی است که مدنظر قرار گرفته است.

رییس هیئت آمادگی جسمانی جزیره کیش با بیان اینکه سبک زندگی امروزی عمدتا با کم‌تحرکی و عواقب ناشی از آن عجین شده است، اظهار کرد: آمادگی جسمانی به یکی از عناصر ضروری عصر حاضر تبدیل شده و می‌تواند تاثیرات شگرف و معجزه آسایی بر سلامت بدنی و روانی نهاد اجتماعی داشته باشد به همین منظور مقابله با کم‌تحرکی باید به عنوان یک اولیت در سطح کلان و خرد جامعه تعریف شود.

امینی افزود: در جامعه‌ای که فعالیت های بدنی و تناسب اندام به عنوان سبک زندگی ترویج یابد، همه افراد تلاش خود را در جهت رسیدن به فرم ایده‌آل خواهند کرد، بنابراین وظیفه حاکمیتی، راهنمایی و تسهیل شرایط برای حضور گسترده مردم در فعالیت‌های ورزشی است.