گواری: اهمیت بسیار بالای رشته پیلاتس برای فدراسیون آمادگی جسمانی/ تاثیر پیلاتس بر ذهن و تناسب اندام بسیار مطلوب است

سرپرست فدراسیون آمادگی با اشاره به اینکه رشته پیلاتس برای این فدراسیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: تاثیر این رشته ورزشی بر ذهن و جسم بسیار مطلوب است.  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری در سمپوزیوم پیلاتس که با حضور سینا کلهر؛ معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و ۶۰۰ نفر از مدرسان و مربیان رشته پیلاتس برگزار شد، اظهار داشت: باعث خوشحالی است که پیلاتس جمعیت بزرگی دارد و منسجم، همدل، همراه و پویا در مسیر خود گام بر می ‌دارد.

وی افزود: پیلاتس از اهمیت بسیار بالایی برای فدراسیون آمادگی جسمانی برخوردار است؛ این رشته ورزشی بر ذهن و جسم اثر بسیار مثبتی دارد و تمرینات پیلاتس می‌تواند با احاطه ذهن بر جسم شرایط مطلوبی را برای ورزشکاران رقم بزند و در تناسب اندام مطلوب نقش آفرینی کند.

سرپرست فدراسیون آمادگی با بیان اینکه فدراسیون آمادگی جسمانی با دید انتفاع مالی به برگزاری سمپوزیم، کنگره‌ها و…نگاه نمی‌کند، عنوان کرد: در دنیای امروز، علم به سرعت در حال پیشرفت است و امیدواریم تمامی رشته‌های فدراسیون آمادگی جسمانی بتوانند در مسیر به‌روزرسانی حرکت کنند.

گواری با اشاره به اینکه تمرینات پیلاتس زمانی تاثیرگذار است که با دقت، کیفیت و به صورت اصولی انجام شود، خاطرنشان کرد: پیلاتس رشته ای است که در آن کمیت و تکرار در اولویت دوم قرار دارد و کیفیت تمرینات، اولویت اصلی به شمار می رود و رویه فدراسیون آمادگی جسمانی این است که بتوانیم دقت و اصول تمرینات را ارتقاء بخشیم.