معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش:

رشته پیلاتس با فدراسیون آمادگی جسمانی روزهای بهتری را تجربه می‌کند/ کاهش هزینه‌های تحمیلی به کشور با افزایش میزان فعالیت بدنی

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه رشته پیلاتس با فدراسیون آمادگی جسمانی روزهای بهتری را تجربه می‌کند، گفت: باید با توسعه رشته‌هایی نظیر پیلاتس و افزایش میزان فعالیت بدنی، هزینه‌های تحمیلی به کشور را کاهش داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، مریم کاظمی‌پور در سمپوزیوم پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی که با حضور ۶۰۰ نفر از مدرسان و مربیان رشته پیلاتس برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالم در یک جمع فرهیخته علوم ورزشی که توانمندی مربیگری دارند، حضور پیدا کردم و اگر بتوانیم در رشته‌ای مانند پیلاتس که امکان عملیات میدانی دارد با کمترین هزینه، وابستگی به ابزار و شرایط فعالیت در یک محیط قابل دسترس، میزان فعالیت بدنی افراد جامعه را ارتقاء بخشیم، بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: پیلاتس با رویکرد افزایش میزان فعالیت بدنی تمامی آحاد جامعه، جای کار بسیاری دارد و از برگزاری چنین رویدادهایی که نگرش سلامت در جامعه را گسترش می دهد استقبال و از تمامی عوامل برگزاری این سمپوزیوم تشکر می‌کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جای مباحث فرهنگی و هویت‌ساز نباید در ورزش کشور خالی باشد، گفت: فرهنگ ورزش کردن و ورزش فرهنگی و هویت‌ساز را نباید فراموش کرد و باید برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و توانمند از نظر جسمی و ذهنی دغدغه داشته باشیم.

کاظمی‌پور با اشاره به اینکه رشته پیلاتس با فدراسیون آمادگی جسمانی روزهای بهتری را تجربه می‌کند، عنوان کرد: باید در مسیری گام برداشت که با توسعه رشته‌هایی نظیر پیلاتس، هزینه‌های تحمیلی به کشور ناشی از کم‌تحرکی، کاهش یابد.