سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی:

کم‌تحرکی گریبان‌گیر ۸۰ درصد خانوارهای ایرانی/ عملکرد مطلوب رشته پیلاتس در مقابله با کم‌تحرکی

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه کم‌تحرکی گریبان‌گیر ۸۰ درصد خانوارهای ایرانی است، گفت: عملکرد رشته پیلاتس در مقابله با کم‌تحرکی مطلوب بوده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری در در مراسم ارزیابی و تقدیر از کمیته‌های متناظر استانی این انجمن که با حضور مریم کاظمی‌پور؛ معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و علی خلیلی؛ مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش برگزار شد، اظهار کرد: بی‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها است و این معضل بیش از ۸۰ درصد خانوارهای ایرانی را در بر گرفته است.

وی ادامه داد: ما تمام تلاشمان فعال کردن بهینه و علمی رشته‌های مختلف زیرمجموعه فدراسیون است و خوشبختانه انجمن پیلاتس به خوبی از این عهده هدفگذاری، برآمده است.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه مربیان و مدرسان پیلاتس زیر نظر رییس جوان این انجمن به خوبی سیاست‌های فدراسیون را دنبال می‌کنند، گفت: شاهد عملکرد خوب انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی در مقابله با کم‌تحرکی هستیم.

گواری افزود: فدراسیون آمادگی جسمانی از برنامه های علمی و ‌تخصصی حمایت می‌کند و‌ سعی می‌کنیم برای مردم آموزش‌های گام به گام و تخصصی را ارائه کنیم.